We fell in love, but love is blind

Ska strax sleepa, men tänkte bara säga godnatt innan :) Imorgon blir det tjejmiddag @ matildas & saras place. Ska hjälpa dom lite innan också. Det känns som att middagen kommer bli såhäääär lyckaad ;) Haha.
   Btw, fick f*n MVG på läsförståelsen, nationella i svenska!!! Hur grym? Shit, är fan skitstolt, det var bara 7 srycken i nian som fått det. Plus att jag fick MVG på muntliga också, yeah. OCH på matteprovet, shit, kompis det går bra nu!
   Idag har jag köpt presenter till matilda och sara, lagat smarrig carbonara och städat köket + badrummet. Tränat har jag också.. Ack, vad man kan hinna med mycket saker. Men nu är det hög tid att sova, kisses & hugs from your lovergirl nellzooooore


shit, vem är hon? ganstR och grejer med keps..... farlig bryyyyd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0