en kass lista

Vad har du för bakgrund? 
haha en på mig själv i ansiktsmask

Ringsingnal?

Single Ladies

Hur mycket batteri har du kvar?
19%

Vem ringde du senast?
Min ängel <3 (angelica)

Vem ringde dig senast?
wdaaa ünel <3

Hur många kontakter har du sammanlagt?
haha no idea..

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
elviiiiisp! :O <33

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?

timmy broris §

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Aa, det är sant ;) bäst att lätta på sitt hjärta :) <3

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
Hej nellzor, glöm inte min ipod och mina vantar (a) och om du är snäll så får jag låna dina svarta pös bikini trosor :) <33

Vad står det i ditt första utkast?
Fördelare, TM-koppling, Körnare, Rensblad, Dubbelmuff, Skjutmått, Akrykm Göngolja, FMM, S-press (haha)

Och ditt 5:e utkast?
finns itne!
Har du några sparade medelanden?
japp, ganska tragiska.

Har du något i utkorgen?
nope.

Vad är rekord på snake på din mobil?
har inte snake........

Vem är på plats 35 i din telefonbok?
filippa sjöstrand

Vad har du för kontakter som börjar på E?
edaaa ünel <3, elin my choise <3, ella rydmark, elsa hyland, elsa trujillo, emelie andersson, emlan hansen, emma svanberg, euw ***** ********, ewelina

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
9836 st sedan valborg.

Vad står det i dina anteckningar?
Älskar dig nelly / mattis <3
Nelly, du är bäst. Kommer ALDRIG sluta älska dig älsklingen <3 / edaaaa
PRIVIET KRASAVITSAJA <3
GLÖM INTE ATT SPÄRRA BANKOMATKORT !!
Du är underbar och kommer aldrig lämna dig i sticket! <3333 / angelica
Änglamöte måndag 13.30
jeansjacka, stentvättade jeans salt, babyrosa converse!
mensschema haha

Har du privat nummer just nu?
Haha nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0