pööööördie

Sandra & Pördie sov hos mig inatt, mysigt va? Idag gick vi upp klockan sex, för att sedan åka till Solna för att jobba. Vi bytte massvis med prislappar, men det var ganska okej. (FMM, MA, haha get it pördie & sandrie?) Ska jobba imorgon och på onsdag också, vilket är najs. Jobbar 08.00-16.30 dom dagarna. Cashflooooow!
   Har nyss pluggat massa matte med Timpan också, hur najs? Fattar exakt nu, iallafall det med m-värde och kx! (+lite till!) Har prov i det v.11. Men nu ska jag bada, höresssss!

DET STÅR SJU, MEN BÖRJAR ÅTTA (a) är lite trötttttt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? :)

Roligt att veta om när man läser. :)

2010-03-01 @ 23:30:28
Postat av: nelly

Sv: Jag jobbar på ett VVS-företag, dock bara nu på lovet! Men har jag tur kanske jag får jobba mer.

2010-03-02 @ 22:51:56
URL: http://nellange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0