the grass is greener on the other side

Har kommit in i en period, då jag endast lyssnar Salem Al Fakir & 2Pac.  (& självklart SNOOK, men det blir det ju varje dag!) Kommer in i olika perioder, oftast är det Chris Brown, Ne-Yo, Paramore, Micheal Jackson, Darin, Beyoncé eller RUN DMC, men det kan variera. Haha, shit var många det blev! Men jag är verkligen en periodare! Haha, fan jag har Lena Philipsson-perioder också! (och Rihanna) Shit, kan fan nämna ett par, men tror jag har fått med de flesta. Gal1! Fick för mig att dela mig mig av några 2Pac-favoriter innan jag kryper till kojs. Lyssna på texterna. Detsamma säger jag till alla Snook-låtar, seriöst. Ni borde ta en titt på dom texterna, ni behöver inte ens lyssna om ni inte vill :) KRAM


Changes

Ghetto Gospel

Brenda's got a baby

& btw.. tro inte är jag är värsta 2pac-freak. Har liksom nyss börjat lyssna lite & fattar inte att jag har tänkt på att lyssna på honom tidigare.. Jag har inte ens hört hälften av hans låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0