red red wiiiiiiine !!!

Hej kompisar! Har nyss bakat en kladdis (?) Ingen aning varför, är inte ens sugen.. Får väll lägga den i kylen sen! Skoldagen idag vad galet seg och maten var inte så god, som vanligt då. Fasst käkade mycket iallafall, som vanligt också (?) öhh.. Idag/ikväll ska jag plugga matte, So och No.. jkla skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Jag orkar verkligen inte. Bläbläbläbläbläblä.... Jaja, har en kladdis tills ikväll iallafall, hehehehe. Om inte min glupska bror käkar upp den före, som han brukar! Haha, nej okej ska inte överdriva. Alltså shit vad jag svamlar, höööörs alltså!


Älskar den här bilden, tsssss (bara för bajenmärket)


Kommentarer
Postat av: jossmokk

jaaa f ett coool bild nelly ! :D ville bara säga att jag är back on track igen hahaha eller jag ska iaf försöka ;) PUSS PÅ DEJ SÖTA NELLY ! :D <333

2010-03-08 @ 22:52:14
URL: http://mingels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0