O I N T R E S S A N T F Ö R E R !

Jag fick värsta ångestattacken nyss. Jag har typ samlat 4000 kronor till Italien, men behöver såklart mer pengar. Får 1000 kronor i månaden, som jag ska köpa kläder för, och allt annat.. Och jag kan inte köpa kläder och har typ inte gjort det på två månader nu. Jag vill ha jättemycket saker och får panik. Jag kan inte köpa någonting. GRAAAHHHHHHHHH. Jag har t.o.m jobbat för att få ihop tillräckligt till Italien, men det går inte. Okej, jo, det går.. Men jag har inga pengar över till annat. Jag vill köpa en jeansjacka, vita converse (mina är bajs), ljusrosa converse, wesc-hörlurar, stentvättade jeansleggins, tights med skinndetaljer och massa mer grejer. Jag får PANIK! Jag kan inte köpa någonting. Herrejesus, what's happening? Nej, jag ska verkligen sluta klaga. Nelly, förihelvete, SLUTA KLAGA.   meeeeeeeeeeen jag kan inte köpa kläder !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0