migrän-nelly (?) or something

Stannade hemma från skolan idag. Hade sån jkla huvudvärk, mådde illa & trodde jag skulle svimma. Hade det igår efter matcherna också.. Alltså jag vet inte vad det är med mig, men spelar jag en hel match non-stop eller typ svå matcher får jag sån huvudvärk. Jag ser helt blurrigt, typ suddigt i kanterna och när det går över får jag sån huvudvärk och ibland spyr jag också. Fattar inte? Det är inte så att jag dricker för lite innan/under match men aa? Något fel är det iallafall. Det är inte bara efter matcher det blir så.. Gick hem från skolan en dag, då jag hade sett blurrigt, på vägen hem spydde jag vid busshållsplatsen utanför huset, så en tant fick hjälpa mig upp.. Sedan somnade jag på badrumsgolvet i typ tre timmar. Wacko..........? Jaja, slutsnackat om det.
     Imorgon är det nationella i engelska, hoppas att det går bra. Måste fan få VG i engelska. När vi har "övat" med dom gamla nationella har det gått skitbra, så mitt självförtroende är på topp, men tyvärr tror jag bara att det var röta. Jaja får se hur det går imorgon! ;) Nu ska jag skriva klart min svenskarecension & skriva lite på NO:n.. No:n känns SÅ onödig, vet att hon kommer sänka mig till VG iallafall. Murrrra....


har beställt en sån här bikini :) (& en annan blå!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0