LallarN

Gud vilken misslyckad dag! Failade totalt på matteprovet, vilket innebär att jag troligtvis kommer att sänka mig till VG i matte, om Bosse nu är så dum :( , dessutom hade vi spanskaprov idag som var skitsvårt! Fattade ingenting, så körde bara lite. Dock var jag ganska så bra på muntliga bokrecensionen i svenskan, men det spelar ingen större roll. Jaja, life goes on. Vad spelar det för roll om man sänker sig i Matte & biologi? Vad spelar det för roll? Jag kommer ändå komma in på kärran, så jag orkar inte bry mig. Där kan man börja satsa på nytt, för jag orkar faktiskt inte anstränga mig nu sista terminen, för mina betyg räcker. + att jag kanske höjer mig i Engelska, Historia & Hemkunskap denna termin? Jaja, orkar inte snacka om skolan, för det tar kål på mig!


NU SKA JAG PÅ TRÄNING! HÄRLIGT...
RIP MINA VITA CONVERSE :(
åh, vill ha vår/sommar. Vill gå klädd sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0