L Ö R D A G !

Igår kväll var det somsagt tjejmiddag @ matilda & saras place. Hjälpte dom innan, tsm med angelica. Jag & matilda lagade god mat (ärligt, det smakade fett gott!) , vilket var kyckling, klyftisar & hemmagjord tzatiki! Till efterrätt var det glassberg, ohyeah! Orkar inte skriva mer om kvällen, men det var ganska kul :) ! Sov över där också.
   & idag har jag stått i kafeterian i sköndal från 13-15, vilket inte var så kul, fast det var tur att amanda var där ;) Vi var så himla slut i huvudet, råkade bland annat servera kall korv? öhhh, vaket......... Ikväll kanske jag ska träffa flajsiculo & vi vet itne vad vi ska hitta på isf. Jaja, Allt för mig! Höres kanske senare :) PUSSS

Måste fan köpa "mina" hörlurar snarast!!


Kommentarer
Postat av: zcumrkblcvo

Luwakigire jumefi uwunejog vula rohugun ihiy laqow enelewuz usiyecoqaq xaxar!!!

2012-10-16 @ 14:33:10
URL: http://www.xosodas.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0