& jag bröt för att göra dig stolt!

Ska strax sticka ner till centrum med brorsan och handla familjepizza till oss, smarrigt! Idag har jag hunnit med bland annat NO-redovisningen, vilket känns asskönt! Tove verkade nöjd över den också, så man kan ju alltid hoppas att hon inte sänker mig. Skulle faktiskt bli lite ledsen då, snyft! ;)
   Jaja, idag var jag på konsum också och fixa hemkunskapsläxan, haha. Najs, värsta satsarN jag har blivit! Idag har jag fixat en annan naaaaajs sak också :) Can tell you guys later!


Haha, galen bild. Min arm ser skitklen ut!


Kommentarer
Postat av: MATTERON

hhahaha HEMLISSSSSS där eller

2010-03-17 @ 19:55:04
Postat av: nellzore

NÄÄEJ, SALEEM :) (och ´kihleeen) <3

2010-03-17 @ 22:18:47
Postat av: Anonym

men höhööhöhöh jag fattade

2010-03-18 @ 18:04:18
Postat av: nellzore

sorryyy mate, fattade inte att du fattade. hehe

2010-03-18 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0