Italy, here I come (soon)

Lack. Jag är lack. Skitsur. Jävla ... bbbbbbbbajsnylle!

Idag har jag varit duktig! Jag har pantat burkar och tjänat 83 riksdaler, jag säger bara klirr i Italienkassan! Jag har även gjort några instuderingsfrågor i SO (skitsvåra), städat mitt rum, städat köket & gjort en kladdis till la familia. Duktig tjej? - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Okej, kanske inte, men vi säger så. Nu ska jag borsta gaddsen, noga! Ska nämligen den tandläkaren på torsdag :s, stackars mig! Alltså lyckas alltid ha hål, fattar inte varför, jag som är så duktig på att borsta tänderna????? Tandtrollen gillar nog inte mig. Men jag gillar inte dom heller, så..
   BTW! Jag tror att jag har kommit upp i hela 4000 kronor i Italienkassan snart! Okej, nu kan ni kalla mig duktig, för kallar ni mig något annat, så slår jag er. Alltså, hehe. efter att lönen glidit in på kontot såklart! Tänkte försöka klirra in minst 6000, kanske 7000. Beror på om man tänkt shoppa där & hur billigt vi tänkt leva. Men.. DET ÄR SÅ VÄRT DET! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0