It takes a fool to remain sane

Jag har egentligen träning idag, men tror inte jag ska gå. Jag har haft nackspärr hela dagen ochh kan inte vrida huvudet åt vänster. Kände mig helt handikappad idag. Dock har det blivit lite bättre nu, men är fortfarande helt stel och det gör jätteont att vrida på huvudet. Fick mina omdömen idag också, dom såg bra ut :) speciellt SO och SV. Men nu ska jag städa mitt rum och ringa tränaren. Kisses & Hugs.

tisdag: egentligen träning + städa
onsdag: fixa massa grejer med matilda! :) (NAT i engelska)
torsdag: träning + köpa presenter till matilda & sara
fredag: tjejmiddag hos matilda & sara. <3
lördag: kafeterian i sköndalis med amanda
söndag: plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0