I need you now...

Kom nyss hem från Eda, sov över där. Igår var det ju tjejmiddag i trånkan hos Eda, vilket var ganska najs.. Tacos, kladdis, najsiga personer, najsig musik osv? Jaja, pallar inte skriva om det nu. Alla drog typ hem vid tolv, men Alice, jag, Eda, Molly & Johanna sov kvar. Jag och Molly sov i rummet bredvid Edas, och det var sviiiiiiiiiinkallt! Men det var ändå ganska mysigt, låg och snackade jättelänge. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, vilket är tråk. Är sugen på att hitta på något roligt, liksom heyyyy.. Lovet är snart slut! Åhh, piss, måste förbereda ett muntligt föredrag i NO & Svenska, plus att vi kommer ha muntligt prov i So denna vecka också, ohhhhh.. Hatar muntliga prov. Men.. Nu ska jag käka något och komma på vad jag ska göra ikväll, dvs höra runt :)))))) PUSS

min nya asballa klocka som Pööördie köpte åt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0