heyheyhey

Hej alla faaaaaaaaaaaans! (hehe)
Skoldagen idag var ganska mysig faktiskt. Inget speciellt hände, men det var inte jobbigt heller. Var hos tandläkaren som jag skrev här om dagen, och vet ni vad? Jag hade inga hål! Ja, ni läste rätt.. Hon tyckte jag var duktig på att borsta tänderna också! Herrejesus..
   Avslutade med bad i skolan, äckligt. Gillar inte det.. Förresten har dom renoverat om hela badhuset och bytt vatten? Det smakar salt, shit, vad händR?! The ganG satt i bastun en stund efter och snackade jkligt konstiga saker, as usual... Eller något? & nu sitter jag mätt som en plätt, har nyss käkat makaroner och chorizo som jag nyss gjorde, haha. Kreativt! Men snart ska jag på träning i sköndal. Jobbigt...... PUSS

TIPS! När du ska bada, ha på dig denna mascara. man blir inte svart under ögonen, man får bara spindelfransar, eftersom mascaran lägger sig som rör runt fransen (?) typ korvar.. haha ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: smart idé nellyyy! :D ska kollas upp! :)

2010-03-11 @ 22:00:50
URL: http://mandawingenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0