He loved her so..

Jag orkar verkligen inte med det här! Nästa vecka har vi muntlig svenska redovisning, matteprov, nationella i engelska, NO-redovisning, muntligt SO-förhör som blev flyttat. Alltså kan man vara mera taskig?! Och jag är ett riksmongo som inte ena har börjat på svenska-recensionen. Jävla pucko.. -.-' Jag fattar inte hur jag har tänkt, har skjutit upp på det hela veckan & har jag otur kanske jag måste redovisa imorgon. HEJ KRONMUPP!! Allvarligt., jag ooooooooooooorkar inte.. Det här är bara taskigt. Som grädden på moset somnade jag i soffan i tre timmar. jkhdnlkjnhik.jnhlh. Kommer inte få sova inatt. & Anna Bergendahl vann melodifestivalen.. Kan det bli bättre? Jag röstade på Salem 9 gånger, och Matilda röstade 15... Skit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

word där asså röstade 15 jävla gånger slösade pengar så kommer HORAN med fucking slitna converse som inte ens va äkta och vinner.................

2010-03-15 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0