Dubbelmuff, Industrislang, S-Press (?) öhhh

Hej gott folk!
Idag var det sista dagen på jobbet, snyft. Nej, men det är ganska skönt fafktiskt, men bangar inte på att jobba där mer, om jag erbjuds. Har jobbat typ 24 timmar hittils, så det blir lite cash! (som går rakt ner i Italien-kassan) .. Imorgon ska jag träffa Matilda, får se vad vi gör, men det lutar mot Farstahallen, typ nagelgrejs, hahaha (?) Fast innan det, måste jag möta upp Angelica och fixa biobiljetter. Jag ska nämligen gå på bio med henne och min lillesyster Nora + Angelicas kusin Ida, som är jämngammal med Nora. Det blir förhoppningsvis Det Regnar Köttbullar. Men nu blir det krubb! Hörs kanske senare!

Nora & Nelly <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Svar: Armbandet köpte jag i Paris förra våren :)

2010-03-03 @ 21:37:56
URL: http://glasflisan.blogg.se/
Postat av: jennifer

fin blogg :D

2010-03-04 @ 23:47:47
URL: http://jenniferforsmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0