8 weeks left. OMFG

NO-provet gick över all förväntan! Dock, tror jag att jag kommer sänka mig till VG anyway, men det kändes bra iallafall! Imorgon är det Selma-prov, så hela kvällen skall ägnas åt plugg! Lotta har sagt att jag höjer mitt betyg till MVG om jag får MVG på Selma. Så, får satsa lite nu, sådära.. Det är ju ändå lov snart, så kan lägga mitt sista krut på det, wohoooo! Ikväll ska jag krubba hos Lina (min fd extramamma, eller min extramamma?) Svårt att explaina. Min pappa är skild twice, that's the thing. OHH, kände att det blev liiiiite mycket ointressant fakta dära..
  Men innan pluggeriet & krubbet måste jag städa lite här & där. Satte nyss på en tvättmaskin, men måste diska lite och dammsuga huset. (naijs, not) Men vi hörs kanske ikväll beroende på hur mitt pluggande gick ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0