Sunday heey

Hej alla monsterdiggare!
Idag har jag hunnit med ganska mycket.. Gick till MUS och fick sminkkurs. Hade glömt bort mitt presentkort. Fick det i konfapresent. Vr tvugnen att göra det nu, eftersom det gick ut i januari. Fick även välja produkter för 500kr efter (=mycket najs) , så tog tre-färgs-concealer, gul penna som öppnar upp ögat & sotningsskit. Tjejen var jätteduktig å att sminka och förklarade jättebra. Hon började skratta när hon fick veta hur jag sminkade mig. Dvs, mascara, ögnbrynspenna och täckstift. Och ibland eyeliner om jag får lust.
    Hon körde liksom hela sminkskiten, dvs först tvätta mitt ansikte, krääma in det och sedan värsta basen och allt. Bad även om sotning som btw blev jättefint. Hon var verkligen jätteduktig. Rekomenderas starkt! 5 av 5 toasters! ;) Jag var i Farsta Centrum och tjejen hade svart hår och var jättelång. Mulatt också :p haha!
   Efter sminkbesöket besökte jag upp Angelica och så handlade jag 7pack ringar på H&M för femtio spänn, ett smyckesträd i svart (se http://mandawingenfeldt.blogg.se/  ) Hon har ett i vitt, scrolla lite bara ;) & slutligen två benskyddstejprullar! & nu sitter jag hos Angelica som städar sitt rum (!!) JA, ni läste rätt, O-M-G.. :)
Men nu ska vi strax käka! <3 Kisses


För cirkus 3 sekunder sedan, en färsk bild :)
Ringarna från H&M och sotningen.. Suddigt men a!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0