Som att låtsas att det regnar i en hagelstorm

Hej alla güllegrisar!
Vaknade kanske 10.30 idag, segade hela morgonen.. Kollade på en übersöt film vid namn A Plumm Summer, ett filmtips! Slängde på mig kläder och kutade sedan till bussen, fick ta bussen från högdalen eftersom min buss inte skulle gå förrens 30 minuter senare, medans den från högdalis gick 7 minuter senare. Så jag fick springa! Det tar normalt 10 minuter att gå, ungefär. Åkte iallafall till Matilda och sedan tillbaka till mig, igen. Vi gjorde risotto & pizza. Hade glömt bort risotto, men det är verkligen gott vill jag lova er.
    Efter käket glodde vi lite på Paradise Hotel Danmark.. Haha, det programmet alltså, oavsett om det är Danmark eller Sverige. Det är ju sjuukt!! Men gillar det, alla är så falska rävar. Dom ljuger så mycket och är bra på det. Inte för att det är en speciellt bra egenskap, men ja, vad ska man säga? Helt sjukt typ.. Själv är jag kass på att ljuga. Men det kanske är bra? Jag gillar inte att ljuga. Men alla verkar ju komma så himla långt på att ljuga.. Vänta nu, detta går inte ihop? Alla säger att man kommer längst på ärlighet, men det verkar inte som det fungerar, tyvärr? Eller, någon som vill betta emot?
   BTW, hahah Jackie är sjuuuuuuuuk :))) Men jag gillar inte Rami, bläuschfyy. Låg och garva åt henne som fan på lilla julafton hos Sandra. Minns inte vad hon sa. Eller jo! Hon snackade om att hon och Catja skulle byta rum, fast Jackie skulle sätta på sig ett lakan så att inte Rami skulle se, alltså Ha-Ha. :) Skön...
     Men nuuu ska jag se film med mami & thombaz (a) Hyrde tre stycken, för det blir typ billigare och är mera najs! Hörs kanske senare ikväll! Kisses


(Förresten spelar final i ST imorgon i Tyresö!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0