.. överhuvud taget sett, har du dragit över huvudet

.. ligger och halvtittar på paradise? Kom hem typ halv tio, var på öppethus på två skolor, najs! Timmy guida mig överallt så det var bra. Jag säger bara; den som inte har varit på något öppet hus behöver nog tänka över sin situation lite. Man ändrar plötsligt uppfattning om vissa skolor och sånt. Väldigt viktigt!!!! Om man har tur kan man känna direkt när man går in: ooooh, här ska jag gå! Man känner sig liksom hemma? Vet inte hur jag ska uttrycka mig, men jag tror att flera personer har kännt så, haha :) Jaja, ska inte babbla om gymnasium i varje inlägg, men tyvärr kanske det blir så fram till den dagen jag verkligen har valt. Men nu ska jag absolut sova! Eller, whaaaaaaat.. Jag har sovmorgon imorgon! wohooo, men ska sova iallafall.

Btw, fattar man när jag skriver? Har kommit på mig själv och märkt att jag skriver GANSKA osammanhängade, hm? Sleep well <3

btw, min ipooooooooood är pajj :s , råkade sätta mig på den så skärmen knasade. Alltså man kan lyssna, men vet liksom inte vilken spellista jag är inne på? blä.. Jag som måste spara pengar. fats den är minst 2 år gammal så..


whats up with den här bilden?! PosarN. hahahahahahaah, garvar när jag ser den, det är liksom itne jag? det här är jag, (en mupp som samlar på trocaderoburkar?)

thiz iz why I'm hot ? or nooooooooot :D


Kommentarer
Postat av: pawlaw

snygg när du posar nelly :)!!

2010-01-30 @ 20:22:47
Postat av: neLLa

haha tack? antar jag.. :p <3

2010-01-31 @ 14:13:53
Postat av: Anonym

haha det var ngt positivt :)<3

2010-01-31 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0