Känner mig nog mera som en ving-klippt pingvin

Chingchong (betyder egentligen typ pörjolök) ?
Dom gick vidare till SM tillslut, men var lite orolig, för dom låg under med 0-1 i första.. Fick lift av Sara till gullmars, så tog tuben hem. Måste bara säga detta: Fysatan vad kallt det är. GALET! & vad händer ikväll? Mjooo, ska kolla klart en film som tydligen var 3 timmar (kolla bara halva igår) Sedan vet jag inte, blir väll att kolla lite Paradise Hotel på play, haha :p . Matilda var lat och skulle typ chilla hemma och Angelica skulle till Sandra. Och jag pallade inte fråga flera personer, haha. Men vi höres! <3 püssss

Fick för mig att bestämma kläder för imorgon, hmmm? knasig_tjej_94
.. meeeeeeen, MYSIGA grejer va? :)))


Kommentarer
Postat av: angelica

ASSNYGGT! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <333333

2010-01-06 @ 19:58:23
URL: http://nellange.blogg.se/
Postat av: Anonym

Smala ben.. haha skoja , fett tråkigt XD

(GUess who ?? )

2010-01-06 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0