Inte stoppa köttbullar i näsan marcus..

Halloj. Håller på att göra mat, hade inget hemma så det fick bli köttbullar och mackisar. Men det fungerar.. Imorgon ska jag på ÖppetHus med flajsan & bettan tror jag. Vill inte gå där, men ska dit iaf.. För kanske ska ha de som ett av mina val! Ikväll, eller ja snart har jag träning i sköndal, handboll. Efter det ska jag läsa massa biologi (haha nerd) Men måste behålla mitt betyg i det. Men det är faktiskt ganska intressant/roligt, så no problem.. btw, fick mina inloggningsgrejer idag också. Det närmar sig, kan man säga? Ångest säger jag! Men nu är makaronerna klara!! Cyaaaa ;)


Kommentarer
Postat av: sara

den låten ääääger, du får inte stoppa köttbullar i näsan maaaaacooos sluta upp och stoppa köttbullar i näsan sisådär!

2010-01-19 @ 19:45:15
Postat av: nelliiii

hahaha :) jaoooooo

2010-01-19 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0