För lillasyster, som är så dyster

Heeej kompisaaR!
Idga slutade jag 16.15 (suck).. Efter skolan drog jag, Rebecca, Flajsan & Rebeccas mamma till Östra Real. Den var inte så himla "backslick yeah", som jag trodde.. Om ni fattar? Fanns lite bra linjer och skolan verkade OK. Kommer nog att vara ett av mina alternativ! :) Känns så chiLL denna vecka. Mitt rum är städat, imorgon ska jag spela skolDM i innebandy (hahahahahHAHA) Ska spela center tydligen, önska mig lycka till, för det kan fan behövas! Är inte så vass på sporter med klubba. Men.... Det ska gå bra, för det har jag bestämt! :)
   Nej, men nu måste jag göra matsäck tills imorgon, ska ju ända ut till Djurö! Cyaaaaa kompisaaR <3
(haha, okej det var visst mycket backslick-guys, men inte galet! btw ska jag gifta mig rikt, så det är najs? haha skoja)

KOMPISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! (mandis, jag & becciZ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0