ten weird things

- Jag samlar på trocaderoburkar.
- Jag har inte städat (kollat) under min säng sedan i somras (euw)
- Jag är halvfinsk...
- Jag har fobi för klistermärken på äpplen och sånt. Speciellt när folk sätter dom i pannan!!
- Jag har svårt att visa när jag skojar. Ingen förstår :) = dålig humor.
- Jag älskar Snooks låtar, en gång var jag nära ett designa en egen tröja där det skulle stå; Många fjantar hatar mig, men dom kan inte skada mig, har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mig :))
- Jag börjar stamma när jag ska prata engelska. Inte för att jag är nervös, utan det blir bara så.
- Mitt långfinger är snett. Knasigt snett, som en båge.
- Jag är lite pojkig. Gillar att se coola filmer och titta på fotboll. Slår hellre på en fotbollsmatch än Gossip Girl. Har sett ett halvt avsnitt av det. Knäppt program.
- Jag äter som ett monster. Verkligen allt och JÄTTEMYCKET! Mat är nästan det bästa som finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0