Slutet är tugnt för den som stupade ugnt

Hej. Idag vaknade jag tolv. Kunde verkligen inte somna igår-kväll, låg och tänkte och jag vet inte vad. När jag hade duschat och käkat frulle drog jag och Thomas in till söder och bytte hans bajentröja och jag köpte ett gulligt halsband. (Kan visa senare) + en ny datamuuus. Sedan fikade vi hos mormor & nu väntar jag på maaaat. Skulle träffat Eda idag, eller áa. Det blev dubbelbok och sånt. Men skitsamma, kanske ska träffa henne på måndag istället. Ikväll kanske jag tröffar Angelica istället. Who knows?!  kkkkisses


Såhär såg jag ut på nyår. Mitt najsiga kornblåfodral på! (dock lite pös efter en stund!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0