Allt eller inget?

Har ni någon gång kännt att ni verkligen vill något, men inte kan? Att man älskar att göra något, men inte pallar, fast man pallar? Att man inte vill välja, men man vill välja. Att ingenting går ihop. Man vill en sak samtidigt som man inte vill. När man känner att man är bra på något, men man vill inte. Men man tycker det är det roligaste som finns? Jag vet att ingen förstår vad jag menar. Men jag måste bara skriva något, för mina fingrar måste. Vad gör man? Det blir liksom allt eller inget. ´Tillslut blir man helt chockad. Man vet inte vad man ska göra. Det kommer tårar fast man inte vill gråta. Det är inget att gråta över? Men ändå blir det helt knasigt. Man vet inte vad man ska göra, vad man vill göra. Man vet inte vad man vill, man vet bara att man älskar det. what, blir helt förvirrad av mig av mig själv, allting skriker dubbelmoral. Jag fattar inte, jag kan inte greppa skiten!
    Jag vet inte vad jag vill. Inte med någonting. Verkligen inte. Tankarna slår knut på sig själva. Det är farligt att tänka. Man ska inte tänka, man ska bara va (?)

ALLTSÅ WHAAAAAAAAAAT, BLIR IRRITERAD PÅ MIG SJÄLV. USCH, JAG ÄR ALLT KNÄPP! Bry er icke om detta. Men allt blev konstigt på en & samma gång..

"Jag Vet Inte Vart Jag Ska, Men Jag Ska Komma Dit" - Snook
Stämmer exakt. Så ekaxt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0