1 januari 2010

Hej. Vaknade typ 13.00 idag. Sedan har jag kollat film med Thomas, The Warriors :) Gryyym! Hahah. Någon som har sett den? Nja, tror inte det. Musen till min data hos mami har pajat, så lånade Thomas bärbara en snabbis. Lovade honom att lägga in bilderna från Indien. Han är inte så hightec, så fick lov att hjälpa till lite, hehe. Så kan visa några. Men ddet här är fråm mammas & Thomas kamera. Så, dom här bilderna får inviga det nya året. Kisses!

The Warriors, come out to plaaaaaaaaaaaaaay heeeyaaaa


Kommentarer
Postat av: pauli

man ser inget på bilderna nella ;)

2010-01-02 @ 17:09:40
Postat av: nellyyy

HAHAHA jag veeet x) blev fel när jag laddade upp, men kan ladda upp några andra ;)

2010-01-02 @ 17:25:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0