nananana, du skulle dumpa mig. (dumpa mig!)

Jag har fixat jobb! (med en jäkla massa hjälp av Sandra!) Och det känns så jäkla bra & skönt.. Ska jobba halva lovet. Om jag inte redan nämnt det, så ska jag till Italien i sommar med Amanda, Rebecca, Sandra & Felicia, vilket kommer bli riktigt najs. Vi kommer förmodligen åka till klacken, typ Leche. Felicias pappa ska följa med, han ska jobba där. Vi kommer antagligen hyra ett hus eller något i den stilen. Förhoppningsvis vid stranden! Där ska vi ha så grymt kul alltså.
   Juste, tillbaka till grundämnet. Jag ska betala allt själv och får 1000 kronor i månaden, (barnbidrag) och om jag ska ha råd, får jag i princip inte köpa någonting fram till dess, *suck* .. Men tack vare detta (tack som fan Sandra) så kommer jag kunna leva ganska najs fram till dess iallafall! Men nu ska jag gitta in i duschen! PUSS


(dock en bild från Indien, hehe.. Men kände för en mysig bild!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0