& now you're gone it's like an echo in my head

Hej mina vänner!
Jag ska strax klä på mig handbollsgrejerna och bege mig till Huddingehallen, det är match. Hände ingen speciellt idag i skolan, förutom att vi gubbänglar fixa inför öppet hus och att vi åkte skridskor. Pallade inte spela bandy med grabbzen, så vi gjorde konståkning :) Haha, allvarligt, den blev lite k00l, åkte köttbulle under bettans ben och sånt. FLAAASHIGT! Men nu är det dax att firra sig, kisses!

Detta gjorde mig grymt glad & chockad. OSKAR LINNROS, självaste Kihlen, (snook!) .. Men ack, det var bara en sån där jäkla applikation. Fan ta dom. Honestly...........


Kommentarer
Postat av: Edaaa

yeah jag e med i bloggen igen ;)

2010-02-10 @ 11:37:33
Postat av: nelly

hahaha, men det är ju du som dissssar mig hela tiden när vi ska leka sååå (a) <3

2010-02-10 @ 19:08:53
URL: http://nellange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0