No te veoooooo!

Ligger och lyssnar på musik. RUN DMC & någon weird låt som vi alltid får höra på spanskan :) Jag lovar, den är bra! (om man lyssnar några gånger). Imorgon är det tJill i skolan, elevensval (matte), hemkunskap & dubbel-NO, sedan slutar jag! Efter skolan ska jag vara med min älskade Matilda, vi ska typ sola? Satsareeeee! Men vi har liksom bad nästa vecka? Hmmm.. Inte najs, mest för att jag inte äger någon bikini, typ.. Lånade Angelicas när jag var i Indien :) Iallafall, tillbaka till solandet, har fått värsta nojor sedan NO-lektionerna, då vi snackar mutation osv. Men som tur är solar jag inte regelbundet :D Har endast solat två ggr i mitt liv, och aldrig själv :) Men nu ska jag sluta jiddra om solarium, det är ointressant? Nu ska jag sova! :)))))) LOVE!


ps. Jag tänker på dig hela tiden. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0