Kalla mig färsk, kalla mig dvärg!

Det blir ingen träning idag, så måste plugga matte. Ligger lite efter, men man kan fan inte jobba på lektionerna. Måste ha kvar mitt mvg i det också om jag ska in på Kärran, och just nu ser det icke ljust ut, fick VG+ på förra provet, 1p från mvg, tarvligt! Som tur är det ett betyg för hela högstadiet, vilket kan rädda mig jkligt hårt, phu! En till god nyhet är att jag idag fick VG+ på so-förhöret, NAJS! Ingen fick mvg i hela nian. (kalla mig besserwisser or something, men måste peppa mig själv!) Haha, slutsnackat om skolan!
     ikväll ska jag även bada och firra mig, (=asnajs) + vika all fcking tvätt & städa mitt rum. ALLTSÅ JAG FATTAR INTE! Hur lyckas jag stöka ner hela tiden, help me please!

Shit, btw. Pantade 3 säckar & fick 260 spänn. C-c-c-cachflooow (or something)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0