Jag vet vad dom tror, dom tror dom vet var jag bor

Hej alla mina kära följeslagare!
Edgar drog nyss, det blev en lång natt. (nej jag skojade bara) Pratade honom till söms, han gillar att somna så, synd bara att han inte lyssnade på vad jag sa, för det var faktiskt riktigt intressant & detaljrikt! Men, den som missar en mässa, missar en massa, eller något (?) Alltså, det här inlägget (och alla andra inlägg) är så sjuuuuukt meningslösa, det är liksom mina fingrar som lever ett eget liv & jag vet inte vad. Angelica verkar ju inte vilja skriva här heller, så vi kanske borde radera den här smörjan? I protest skilde jag mig idag. Jag var gift med henne på facebook (fråga inte). Lämnade in alla papper idag, så det är klart. Vi är nu mera skilda... Det var en hård skilsmässa!
   Okej, lite seriöst här nu! Eda sov hos mig inatt & vi snackade mest och jiddra lite med datorn.. Sedan somnade hon till mitt jidder. Berättade skitroliga saker, men hon sov. Haha, hon gillar att somna till snack, tydligen (?) Kanske ska prova sjunga lite nästa gång. Låter mycket mysigare! Nej, men innan detta spårar ur ännu mer säger jag tack & hej. (Leverpastej) hihihihihiih, KISSES

abåå, kolla mina muskler! (och mina favvispyjamasbyxor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0