Jag ser allt när jag blundar.

Sov hos Flajsan inatt. Vi kollade på Pojken i randig pyjamas (?), som var skitbra, men jäkligt hemsk. Spelade ju B-lag igår, det gick ganska bra. Fick spela typ hela matchen, det var skitjobbigt. Hur som helst, vi vann med 5 bollar. Ikväll kanske Flajsan & Sandra kommer över. Vi ska upp tidigt imorgon och jobba.. Men det är najs, cash liksom! Men, nu ska jag städa lite och ta något att käka, är jättehungrig! Åhh, btw.. Käkade en Ben&Jerry's igår, Cookie Dough! Love it. Höres kanske senare, puss!


Kommentarer
Postat av: elin

SV: HAHA NELLY! :D

får hoppas att man vinner vafan :) thank you :)

2010-02-28 @ 16:30:54
URL: http://elluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0