I can't hold it much longer...


.. har nyss käkat kycklingtacos (y) .. ikväll ska jag kanske träffa elin, om hon inte ska till sin papi! Men nu ska jag städa lite (eller nåt?) ps. jag rockade fett på no-provet idag, typ.. ds. (eller.. jag avr bättre än väntat! Minst VG, annars blir jag arg.= Har ju MVG i biologi nu, sedadn åttan.. Men det lär väl kastas nu. Tråkigt nog. En bra nyhet är att jag sökte gymnasium idag hos SYO! Och jag hade tydligen 5 poäng mer än  jag trott, pretty nice, huh? Bara för att jag är lite glad idag tänkte jag bjussa på tre bra låtar. Znel hest!


Marvin Gaye - Sexual Healing

Rihanna - Take A Bow

Beyoncé - You Are My Rock


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad faller du för hos killar???

2010-02-13 @ 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0