Everybody says we're through

Tja alla puddingar!
.. kom nyss hem från mina två matcher. Torskade första matchen med 5 bollar, mot spåret. Men jag gjorde typ 7 mål, fantastiskt! I andra matchen var jag skittrött, min kropp var helt dallrig och jag pallade inte springa haha :) Fick inte spela så mycket andra matchen, men aaa.. Det var bara skönt. Flajsan fick inte heller spela så mycket. Men vi vann med drygt 10 bollar, (y). Såå.. NU ska jag bada och samtidigt läsa lite SO, vi har läxförhör om mellankrigstiden imorgon på AT. (nice) Känner att det inte kommer gå bra alltså. Fick bara VG+ på första läxförhöret (notera att jag är skiiiitnöjd) Men, bara för jag inte hade skrivit nationalism. Ett ord. Blä, då blev jag arg. Vi hade inte ens gått igenom att det var viktigt. Men anyway, måste iallafall plugga. Så, see you guys. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0