Beautiful liar

Jag har kommit på att man INTE kommer längst på ärlighet. Man ska hassla sönder och ljuga som fan. Det fungerar bäst. (eller vad vet jag?) Det enda jag vet är att det suger att vara ärlig. Man skämmer bara ut sig själv. Så, ett tips till alla där ute: Tänk innan ni är ärliga och blottar erat inre. Ett riktigt hett tips om jag får säga det själv. & av egna erfarenheter.. om man vill ha något ska man ljuga. för den som ljuger får det den vill ha. Det är sant? Helst ska ni hitta på något riktigt jävla sjukt för att soppa banan på konkurrenter, eller? Alltså, som sagt.. Det enda jag vet är att det suger att vara ärlig!


Be clever - Lie!


Kommentarer
Postat av: R

Det som göms i snö, kommer upp i tö. U know! (;

2010-02-23 @ 17:36:14
Postat av: din ÄRLIGASTE ven (I'm honest and i love it)

inte en bra metod hörru!!!!!!!!! sluta lek

2010-02-23 @ 20:29:08
Postat av: Nellyyyy

R: Tydligen gör det ju inte det!

matteeeeee: hah jag vet. men vafan.. det är ju sant

2010-02-23 @ 21:24:12
Postat av: Sandra Marinoni

sv; dom är ifrån H&M :)

2010-02-23 @ 21:35:47
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0