You never see me again! wohaaahh

Tja. Åkte till Matilda idag efter skolan och pluggade som ni kanske märkte. Pluggade mest NO, men va inte där så länge, eftersom jag hade träning. Kom hem för ganska länge sen, kollade matchen som dessvärre var sämst. Pinsamt att kolla på sverige när dom är så kassa. Men dom vann, otroligt nog.. Nu ska jag smygtitta lite på Idol, och plugga NO. Måste få rba på den. Men man kan tydligen inte på MVG på provet, enligt våran lärare Tove. Hrmm? Fast alla ska ju göra en uppsats efter praon, så.
Shit, btw.. Har skolfoto imorgon, vet inte vad jag ska ha på mig! Alla mina "snygga" kläder är på tvätt :s , not good. Men det löser sig. Haha är det någon mer än jag som alltid lyckas vara "ful" just den dagen det är skolfoto? Alltså lyckas alltid känna mig missbildad på morgonen när jag stiger upp och ska göra något speciellt. Hehe. Näej, nu börjar Idol, pömza sött :) / nella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0