You have to choose

Tjena alla monsterdiggare!
Slutade 14.00 idag. Skönt! Ska på zonträning strax med fotbollen. Den är 17.45-20.00, sshiiit!
 
Morgondagen Torsdag
- Orientera i Kärrtorp, med bettan & flajsan, börjar 10.20 (?)
- Duscha & så där, kommer sluta typ senast 12!
- Åka till Farsta med Matilda, :) !!!
- Slinga/Klippa håret, äntligen säger jag bara!
- Kolla efter skor (mina favorituggs är paj, :( pajar ett par om året typ. hah, ska nog köpa bruna iår, har haft svarta & rosa!)
- Käka middag & så hos Lina :) min exlåtsasmamma, ellervad man säger.
- Träna handboll i sköndal, 19-21 mac+plan
- Duscha & sedan sova tidigt! panik varje dag jag ör vaken efter tio, haha skum jag är.


jag idag. gamla nudiejeans, grått baslinne & flanellskjorta från batistini x)


Kommentarer
Postat av: isa

visste inte att ni hade en blogg! Fin :) <3

2009-09-30 @ 20:12:33
URL: http://isajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0