Can you feel it?

tjiii. Jag är död. Sprang flaten runt idag, fast det var inte flaten runt, utan typ kärrtorpsslingan. Mycket jobbigare, det var hur många backar somhelst.. Jag var helt slut när jag kom i mål, kallsvettades typ i slutet, ehh? Amelie sa att det var ett tecken på att man inte hade käkat/druckit tillräckligt. bra där nella. Haha men seriöst, slängde mig upp idag, hann inte käka, åt liksom en banan på tuben bara. Så jag är ganska nöjd över tiden jag fick ändå. Med tanke på förutsättningarna :).  Ska käka nu, sedan plugga & städa. & sova tidigt. P&K/ nella


Kommentarer
Postat av: Raougina

Haha, fast jag tycker faktiskt den här banan var lättare än flaten runt, hehe ;p

2009-09-01 @ 18:32:44
Postat av: Anonym

Nej? Men ofta :) På flaten runt visste man ju liksom vart man skulle springa & dessutom var det inte lika många backar :)

2009-09-01 @ 18:59:38
Postat av: Raougina

hehe aa, fast den här banan var ju en kortare sträcka också ;p

2009-09-01 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0