& vissa snackar skit, ni vet hur stockholm är. lalalal

Tja. Kom nyss hem från matchen, vinst med 1-0. Skönt, men tyckte inte att vi spelade på topp... Ska hoppa in i duschen nu & sen pömza. haha. Somsagt, måste sova många timmar :) .. Annars är jag död i skolan! Hörs kanske imorgon, slutar 15.10, sedan träning på kanalplan. 
Förresten, ska nog boka tid hos frissan snart, måste verkligen klippa mitt hår & så ska jag nog slinga det också. P&K / nella


ps. angiee uppdatera mera nu gülleosten ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns en tjej som kopierar mycket från din blogg... ååååh blir så irriterad ,älskar din blogg btw:D

2009-09-09 @ 17:08:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0