Här är fingret min vän..

Tja. Fick sluta 30 minuter tidigae idag, mycket najs. Såg någon wierd film sista lektionen på ATn, om DaVinci (stavning?). Herregud vilken flumm-dag det var idag, har inte garvat så mycket i skolan på länge, hahah!! Aja, har fotbollsträning ikväll, somsagt. Men innan måste jag följa med paps & handla på Konsum och kanske panta burkar, ha-ha. Skoja inte att jag får göra mycket nu när inte Lina bor med oss, tvätta hela tiden, hänga tvätt, diska, laga mat, handla, städa, plocka diskmaskin, ect. Men, men. Det funkar iallafall :). På tal om det måste jag städa mitt rum nu. Shit, måste göra lite viktiga grejer den här veckan alltså..
Städa mitt rum.
Plugga NO.
Rensa min garderob.
Plugga Spanska.
Boka tid hos frissan.
Plugga Engelska-glosor.
+ lite andra schtuffs.


jag & broris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0