10 saker du kanske inte visste

Jag har aldrig rökt - inte ens smakat, för jag blir så äcklad av cigaretter.
Min favoritläsk är Trocadero - samlar t.o.m på Trocadero-burkar. ha-ha.
När jag blir stor vill jag bli polis - hur ballt & roligt ?!
Jag tränar varje vardag+matcher på helgen - (handboll&fotboll)
Jag måste tvätta mitt hår varje/varannan dag - känner mig äcklig om mitt hår är fett.
Jag har jättebra betyg - När jag gick ut åttan hade jag 265p.
Jag har aldrig färgat/tonat håret - bara slingat det en gång i mitt liv.
Jag dricker apelsinjuice efter varje träning - ha-ha, känner verkligen sug efter det då.
Jag jättelång, minst 1.78cm - men min mamma är längre!
Den jag litar på mest i hela världen är min storebror - behöver inte motivera!


jag & mams


Kommentarer
Postat av: Emma

sv, ja .. funderar på det x) haha, kul, hade samma poäng som dej i åttan ;)

2009-09-06 @ 17:46:02
URL: http://emmajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0