So what if it's hurts me?

ChingChong! (betyder typ pörjolök, appropå nada)
Kom hem från matchen för länge sedan, det gick inte så bra, torsk! Men det spelade ingen roll, för vi hade redan vunnit serien med en omgång kvar :) !! Så nu är det slutspel som gäller, och vi måste verkligen tagga nu! Nu har vi vunnit serien två år irad & nu fattas det bara att vi vinner slutspelet två år irad också! :)
Haha, slutsnackat om fotboll, vill inte ens gå in på att Bajen törska mot Malmoe. Yes, men har legat i badkaret i nästan 2 timmar nu, så jäkla skönt!! Läste Flyga Drake, har hunnit mer än halva nu iallafall. Ska typ ha lämnat i recensionen på den på torsdag :s , halelujah. Men det löser sig nog, som alltid!
Btw, VILL ha skolkatalogen nu! Haha, älskar att kolla igenom den och man kollar verkligen på alla personer i hela skolan & det är ju rolig och se hur man ser ut också, hah är det inte någon annan som längtar efter den? x) Jag gör iallafall! & vill ha tillbaka mitt NO-prov också, vill se hur det gick! Är fan taggad till att gå till skolan imorgon, skönt utan prao. Mahahahaha. P&K / nellaaa


Vi ska stå där igen, snart !!


Kommentarer
Postat av: Raougina

Haha, jag vill också ha skolkatalogen + skolfotot. :)

2009-09-27 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0