Show me how to lie?

Tjena alla monsterdiggare!
Nelly hära, som vanligt. Idag vaknade jag tidigt, som vanligt. Eftersom man inte får sova ut hemma. Herregud, vaknar alltid utav mina (kära) småsyskon som joddlar irländska visor på morgonen eller vad dom håller på med. Whatever, man kan iallafall inte sova! Hur som helst, gick iallafall upp och käkade frulle, sedan duschade jag, skitskönt! Är typ frisk idag. Sedan åkte jag med Nora & pappa till Farsta, shoppade brallor till Nora. Käkade även lite donken, eller lite & lite kan man inte säga, men aja. Skitsamma, pallar inte skriva mera nu, ska städa lite nu & sedan kommer Matilda, hon ska sova här. Imorgon är det hemmamatch mot Aspudden också, måste taggggggga! P&K / nellyyyy


Angelica, jag & kusinvitamin på Tess & Timmys student!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0