Say my name, say my name

Tja. Kom nyss hem från träningen. Det sög verkligen på praon idag! Allvarligt, har inte varit med om något tråkigare. Ångrar så hårt att jag inte tog en plats på dagis istället, tänkte skriva att då vet jag till nästa gång, men det finns ingen nästa gång, eftersom vi bara praoar en gång i nian, tack & lov! Känns faktiskt ganska skönt att det är fredag imorgon. Kommer bli en riktigt skön helg, bara match på söndag och träning med stads imorgon, härligt! Nu ska jag ta mig någonting att äta och sedan krypa till kojs som Amanda brukar säga.. Hoppas tiden flyger fram imorgon, för det känns inte roligt att veta att det är mindre än nio timmar tills klockan ringer igen, inte bra! Men, men. P&K / nella

btw.. "bara" 5 dagar kvar på praon, 25 timmar. "bara" ... skööööööönt att jag är ledig från praon på tisdag! Yes..



- Felicia åker till Italien på lördag, LYLLOOO!
- Felicia ska luncha med mig imorgon! yeyy
- Johannü fyller 15 år idag, grattisgrattis!
- Jag funderar på om svininfluensan är mer najs än att praoa, svaret blir nästan ja..
- Har kommit på att Vitamin Everyday (well) grön äpple är god som satan, måste provas allesammans!
- Har även kommit på att mitt rum ser ut som en roev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0