Run this town

Tja. Ska strax dra på träning, herregud. Orkar verkligen inte, men whatever. Stads på fredag också... Aja, btw. Att praoa är verkligen SKITTRÅKIGT. Jag avlider. Går liksom hellre i skolan, det är ju sjukt. Ångrar nu att jag inte fixade prao själv, att jag skrev upp mig på en lapp bara. Uppmanar verkligen er i åttan att fixa en rolig prao själva istället för att bara ta något. Slutsnackat om det, måste dra nu. tjiiiiiiii!

v.38 : mån tis ons tors fre
v.39
: mån ledig ons tors fre
nedräkning tills praon är slut, yes
bara 7 jobbdagarkvar, (35 timmar!) jippi, not

Kommentarer
Postat av: Raougina

Ett litet tips bara. :) Om ni inte villa att punkten ska synas som ligger längst upp på vänstra hörnet av headern, så kan ni istället för att skriva bloggnamnet som en punkt göra ett mellanrum, voila! ;)

2009-09-15 @ 19:38:01
Postat av: matte

hhaa duär itne ensam om att hata din prao, jag blir typ deprimerad när jag går runt där och jag önskar seriöst att jag blir typ dödssjuk i svininfluensan hellre än att gå där och sopa golv :S

2009-09-15 @ 21:46:36
Postat av: nellyyy

HAHAHA, idag satt jag i kylrummet och höll på, så tänkte jag, sitter här lite extra, hoppas man blir sjuk här inne, alltså det var verkligen svinkallt! Sen tänkte jag poå svininfluensan också, hellre den fan

2009-09-16 @ 15:49:51
Postat av: nellyyy

HAHAHA, idag satt jag i kylrummet och höll på, så tänkte jag, sitter här lite extra, hoppas man blir sjuk här inne, alltså det var verkligen svinkallt! Sen tänkte jag poå svininfluensan också, hellre den fan

2009-09-16 @ 15:50:27
Postat av: angelica

jag är sjuk -.-

2009-09-16 @ 20:21:38
URL: http://nellange.blogg.se/
Postat av: nellyyy

naw, stackare! men jag hade inte bangat ¨på lite feber och sånt. :o längtar fan till skolan :p

2009-09-16 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0