Oh thank heaven for 7eleven!

Tja. Slutade klockan 15.00 idag på praon. Praoar ju på 7Eleven. Ska jätte nervös imorse, haha. Men det gick jättebra. Min handledare som också var chefen var jättesnäll. Fick ändå göra ganska mycket grejer, skurade, verkligen skrubbade hela lagret som var skitäckligt. Det tog över en timme. Bläu. Sen fick jag sortera tidningar, lägga bullar i formar, sitta i kylrummet och sortera massa grejer osv.. Hann med ganska mycket. Det var skitjobbigt, men han var snäll så fick lite caffecooler eller vad det hette, det var skitgott. Smakade .. hmm, kaffe blandat med choklad+issllusch? haha jag vet inte, men det var iallafall gott! Käkade lunch på MAX, fick lite rabattkuponger, hahahah shit, kommer bli fet, antagligen kommer det bli MAX ganska ofta, hehe. Men nu ska jag duka och leka med Ludwig. P&K / nella


ps. Frida hade det tydligen mycket bättre på sin 7eleven, hon fick gå tidigare och chilla som satan :o , synddddd. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0