Min lilla prinskorv, jag älskar dig!

.. SKÖNT! badade nyss, varmt och skummigt. Älskar verkligen att bada! Men men, ska strax sova, har ju cup hela dagen imorgon i Nacka Bollhall. Stockholmcup. & angelica, ta dig i kragen och uppdatera lite :o) Juste, mamma ha hittat två skitbilliga ställen att fixa håret på. Det är elever som klipper och så, men det blir ju lika bra, eftersom det står en handledare brevid och så. Kanske ska klippa mig och slinga håret där. Har för mig att mams sa att det kostade 85kr att klippa sig och typ 300kr eller mindre att slinga. Bra va? Ja, svarar ni då ;o) . Jaja, gonatti ska sova nu.. Har samling klockan 09.30. P&K / nella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0