Looking for proof

Tjena alla kakmonster!
Kom nyss hem från praon. Lite mera najs idag alltså! Fick inte göra så himla mycket egentligen, om man jämför med de anadra dagarna, shit bara två dagar kvar nu, yes. Just nu sitter jag och dricker hemmagjord chailatte, haha den blev lite misslyckad, pallade inte skumma så länge och det resulterade en halvgod latte. = inte najs. Snart har jag match på Grimsta mot Täby. Måste vinna! Vill ju inte att AIK ska komma ikapp! Sedan hoppas vi ju på att bajen tar tre poäng idag också, ellerhur?! Fast jag förväntar mig egentligen ingenting. Så som det har gått för bajen på senaste tiden, usch. Jaja, ska byta om och städa lite. P&K / balla nella


mitt hår är lite crazy, hade bulle nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0