In my life, theres been heartache & pain.

Tjenare!
Är hos mams nu, har precis käkat. Det var mycket gott! Det blev potatisgratäng och fläskfilé. ÄLSKAR mams & Thomas potatisgratäng, den är riktigt saftig & skitmycket vitlök, haha. Jaja, jag är skitseg idag & just nu sitter jag och käkar choklad. Hej tjockis! Ehh, ja! Btw, måste verkligen läsa ut flyga drake i helgen!! Vi ska tydligen skriva en bokrecension också som ska vara klar på torsdag, känns som jag har lite eld i stjärten. Men vi höres, ska kolla på Idol nu, om det går på TV? Har faktiskt inte en blekaste. & sedan ska jag nog ta enn varmt skumbad, yihaaaaaaaaaaw. SKÖNT! Så kan jag läsa i badet också, blir KANON! P&K / nella


Lyssna på denna underbara cover! Halelujah. Mariah Carey står för denna.


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Godmorgon, sovit gott? :)

2009-09-26 @ 10:01:46
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0